zondag 23 december 2012

sjaal

Ik ben helemaal weg van het werk van kunstenares
Sophie Digard.
Als je haar naam googled kom je zoveel prachtige foto's
van haar werk tegen.
Haar ontwerpen, het kleurgebruik, het materiaal,
alles klopt.
 
Het idee van de kleine gehaakte stukjes verbonden door
een gehaakt koordje vond ik zo grappig, dat ik zelf
een poging deed.
 
Het werd een heerlijke sjaal.
Dik, warm (want 80% wol) en grappig.

Misschien naai ik er hier en daar nog een
glimmertje op,
 het is tenslotte een "Siel" en geen Sophie.
 
X
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige, aparte en mooie sjawl!!! Ik zal ook een googelen op deze mevrouw. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart en mooi zeg,zal wel flink wat werk zijn geweest!Ik ga haar ook eens google!Fijne dagen en een creatief 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh, je sjaal is een echt kunstwerk! Prachtig!
    Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig kom ik even kijken op je blog. Je sjaal is prachtig. Ik ga de kunstenares even googelen. Bedankt en fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen