zaterdag 30 oktober 2010

Lekker herfst

Ik hou van de seizoenen zoals we die hier hebben. Je moet er toch niet aan denken dat je geen herfst meer zou hebben ? Altijd zon lijkt in de zomer zo heerlijk, maar als de herfst eenmaal lekker op gang komt kan ik er zo van genieten. Lekker hardlopen door het bos, wandelen met kleine Sammermans, of gezellig schemeren met de kaarsjes en de haard aan en een frutselwerk op schoot. Van de week mezelf getrakteerd op HELE grote chrysanten met gekke gekrulde bloemblaadjes.
Over gek gesproken; een hortensia die de hele zomer prachtig in blad stond maar waar geen bloem in te bekennen viel staat nu ineens in bloei. Nou ja, beter laat dan nooit ;-)

En de takken van de prunus........spreken voor zichzelf.

En we hebben 20 volgers! 21 zelfs al, nee 22!! Pfffft gaat dat snel ineens. Allemaal bedankt voor het meelezen van mijn blog, toch gezellig als je weet dat er af en toe iemand komt kijken. Dus, zoals beloofd  komt er een nieuwe give away, ik ga er nog even over nadenken wat voor leuks ik ga verloten. Jullie lezen het van de week.
Fijne zondag!

1 opmerking:

  1. De herfst is inderdaad een heerlijk seizoen. Ik geniet er ook altijd van want voor je het weet zitten we alweer in de winter. Lekker weekend!

    BeantwoordenVerwijderen