zondag 27 maart 2011

het leven is vurrukkuluk

Oh wat had ik een heeeeerlijk weekend. Kan je wel eens hebben niet waar ?
Zaterdag naar de atelier route in Soest geweest. Nou ja, eigenlijk alleen maar bij Nadjezjda van Ittersum geweest.(http://www.nadjezjda.nl/) een karamiek artieste waar ik alles wel van wil hebben.
Daar dit paradijsvogeltje gescoord, is het geen plaatje?

I had such a looooovely weekend. Sometimes it turnes out that way isn't it ?
We went to Soest to visit een ceramic artist and I bought this little birdy.
En samen met het beeld dat ik voor mijn 50ste verjaardag kreeg is het een prachtig setje.
Together with the statue that was a present for my 50th birthday.Aren't they just beautiful ?
Lekker beetje hardlopen vandaag op het circuit van Zandvoort, heerlijk in de zon.
Did some running today on the circuit of Zandvoort, in the sun.
En natuurlijk een beetje haken, wat wordt het weer MOOI! Die kleuren! Zó lekker!!
And of course a bit of crochet, it's BEAUTIFUL! Those collors! Só yummie! 
Ik hoop dat jullie ook een leuk weekend hadden!! X

I hope you all had a nice weekend too!! X

1 opmerking:

  1. Je scoorde wel een HEEL mooie vogel en ik zie héél leuk haakwerk!!!

    BeantwoordenVerwijderen